mandag 21. mars 2016

Og vinneren er đŸ„đŸ„

I gĂ„r bestemte jeg meg for Ă„ gi bort en genser som jeg hadde strikket til meg selv, fordi den ble sĂ„ alt for stor til meg.  Lite ante jeg hva som ventet meg. Jeg er mĂ„llĂžs, nesten. De som kjenner meg vet at det ikke skjer sĂ„ ofte 😃
Jeg fikk en sĂ„ overveldende respons st jeg skulle Ăžnske jeg hadde hatt 1000 gensre Ă„ gi bort!! 
Sammen med overraskelsen over responsen kom spĂžrsmĂ„let: Hvodan skal jeg klare Ă„ trekke en av alle de som ville ha genseren. 
Heldigvis har jeg en datter, Sunniva, som studerer IT og sosiale medier. SĂ„ jeg har med god samvittighet overlatt et utrolig positivt problem til henne.


 
Her er hun i gang med den digitale trekningen av den heldige vinneren. 




Og den som nĂ„ har en pakke  pĂ„ vei i posten er Eva Hagen fra Arendal đŸ‘đŸŒđŸ˜ƒ




Jeg hĂ„per den kommer til nytte og blir mye brukt 😃 SĂ„ kjekt at noen ble glad for den.

Til alle dere som ikke vant denne gangen. Jeg kommer helt sikkert til Ă„ bomme pĂ„ stĂžrrelsen igjen sĂ„ lenge jeg ikke bruker oppskrifter. SĂ„ plutselig er jeg tilbake 😃

Riktig God PĂ„ske og tusen takk til dere alle sammen for at dere var med og deltok og delte 😃😃😃


5 kommentarer:

  1. Du er jammen snill du. Gi et sĂ„ stort arbeid bort til en du ikke kjenner. Du har nok et veldig stort hjerte 💜

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Merete 😊 Jeg er nok ganske vanlig tenker jeg. Liker Ă„ glede andre 😃

      Slett
  2. Du er jammen snill du. Gi et sĂ„ stort arbeid bort til en du ikke kjenner. Du har nok et veldig stort hjerte 💜

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint gjort av deg ;) Hun var kjempe heldig som vant den ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk,Anne. Jeg gledermeg over Ă„ gjĂžre det 😃

      Slett