onsdag 30. desember 2015

Julemat og glede - luke 24.


Nydelig pyntet ballsal og fantastisk stemning.


En litt annerledes julefeiring er over her nede på Sri Lanka. Denne julekvelden har vi vært på bankett her på hotellet. Kledd i vår fineste stas,  tok vi oss absolutt ut til vår fordel. Aquevit var medbrakt og godkjent drukket i ballsalen av hotellets sjef.  Flott ballsal med stort orkester og dans. Menyen bestod av 8 retter alt i alt. All mat er god sier kokken. Jeg tilføyer med glede at dette også var mat laget for øyet.


Jeg leste menyen med stor glede men forstod lite av den. Jeg er ikke så bevandret i å spise på denne måten , som mamma kaller; Å spise med Kniv og Gaffel :-) Jeg er best på å spise og å nyte synes jeg. 

Jeg er langt fra sikker på hva alt vi fikk har for noe - men godt var det...alt sammen. Vi valgte selv hovedrett og dessert.

Jeg klarte å gjenkjenne lam og reker. Ikke verst bare det. Smaken var aldeles himmelsk.


Alle rettene vi fikk var rene kunstverk. Nesten så det var litt vondt å spise dem. Men tro det eller ei - alt gikk ned med letthet :-)

Det ble en uforglemmelig kveld i latterens navn. Da er det godt å bare være til.



 
Livet i Blom- Stolt familien er aldri kjedelig :-) 

Mamma og JR svinger seg lett på gulvet :-)

Nyt romjulen alle sammen - det gjør vi!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar