torsdag 17. desember 2015

Lykke kan være så mangt i luke 17 :-)

                                                                               
Finn en feil...Sunniva og jeg nyter..              50 meters basseng - trener hver dag.

Vi har det fortsatt helt fantastisk nyter livet og koser oss alt vi kan klare. Litt surrealistisk er det jo å sitte her under palmene mens Jinglebells og Marry X-Mas toner ut av høytalerne. Vi klare å leve med det.


Her på hotellet pyntes det for øyeblikket for livet til og vi er veldig spent på hvordan dette skal ende. Foreløpig er all pynt i brunt og svart smigjern så ikke så mutert så langt. Vi venter i spenning, fortsettelse følger...

Det samme kan ikke sies om bilene her. Jeg blir rett og slett glad når jeg ser dem. Alle mine bilder som jeg har forestilt meg gjennom livet om hvordan disse bilen skal se ut stemme. Jeg må bare smile når jeg ser dem.


I dag kom neste pulje hit. Så nå er vi 13 av 20.  Det skal bli veldig kjekt å feire "anderledes"  jul med storfamilien :-)



Jeg håper du også smiler når du åpner din luke 17 i kalenderen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar