torsdag 3. desember 2015

Eksamenslesing og tur i all slags vær.

Det å være student er jammen hardt arbeid. I dag har Anne Kristin og jeg jobbet intenst med Humanbiologi - Nerver og sanser. Hjelpe meg dette er heftig. Jeg sliter med å få stoffet til sitte. Det er som om det bare glir ut av hodet med en gang det er lest. Jeg vet det er sånn det alltid er når eksamen nærmer seg for mange, men likevel slitsomt.


Jeg måtte ut en tur da vi avsluttet lesingen og vandret med freidig mot ut i et relativt greit vær. Det var sollys i horisonten så regnbuksen ble hjemme. Det angrer jeg på. Jeg ble overfalt av er regn/haglevær jeg ikke har vært ute i på lenge. Haglene vær så stor at det gjorde vondt i hodet da de traff hetten. Dette på tross av at jeg er litt tjukk i hodet :-) 



Da jeg nådde ytterdøren var jeg søkkevåt ned i skoene, men så fornøyd. Det er utrolig deilig å komme seg ut og få litt luft i ørene. Opplevelsen av å bare leve og være når været er som i dag er verd turen ut. 

 Veien ble for hvit av alt haglet.
Grislefossen er ikke akkurat budbringer av godt vær for tiden...


Moralen er - Kom deg ut, ikke bry deg om været. Men jeg er den første til å innrømme...
NOEN GANGER FINNES DET DÅRLIG VÆR!!! SÅNN ER DET MED DEN SAKEN :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar