søndag 13. desember 2015

Lengter ikkje hem....

Sri Lanka i mitt hjerte :D


Eg vik'je hem Eg vikj'e hem igjen til Bergen...Te verken Uliriken, Fløyen eller fergen...
Se Budda her og der i mykkje  bedre vær og nesten uten klær :-)


Jeg fikk spesial-service fra gamle kollegaer. Jeg har glemt hvor gøy det er!!!

Vi fløy Norwegian fra Bergen til Oslo og det er ingenting å si på bevertningen og utsikten på 1.klasse. Jeg ble godt omhendertatt og bevertningen var det ingenting å utsette på. Tusen takk for strålende tur og service til Donald og Gro.




Kunstig natt er sikkert ikke å forakte men jeg foretrekker solen. Jeg er jo tross alt fra Bergen..


Turen med Quatar Airlines var en opplevelse. Jeg har aldri flydd gjennom en hel dag uten å se dagslys, Men her var ikke det noe problem. Teknikkens vidunderlige verden slutter aldri å forundre meg. Kunstig nattemørke virker akkurat like godt... Sunniva sov og sov...
Det er ikke tvil om at dette er et godt sted å være. Nydelig mennesker og vær. Spørs om vi kommer hjem igjen. Jeg tror jeg konverterer...



Her sitter jeg nå trygt kommet frem på en solseng og ser på solnedgangen mens jeg aktivt bekjemper en eventuell malaria. Dette er viktige saker. Det har Eirik fortalt, så når han sier det så må det jo være sant, sant?Ingen skal kimse av kininens mirakuløse virkning. Og forresten så liker jeg gin også :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar