søndag 6. desember 2015

LITT AV HVERT :-)

Det blir ikke tid til så mye turgåing eller blogging om dagene.  Men jeg kan melde om at garasjen endelig er ferdig. Nå er Eirik og jeg stolt eiere av dette praktbygget.  Vi trenger ikke lenger å gå duknakket forbi "skammens bygg" som stod der før og late som vi ikke eide bygget.
Kl.07.00 i går morges dukket en mann opp for å sette inn garasjeporten. Alt folk får seg til å gjøre for å sikre seg at vi ikke skal sove litt frempå en lørdag.....


Nå er det bare 5 dager til eksamen. Så på fredag morgen skal jeg gjøre så godt jeg kan - skrive meg tom, for så om ettermiddagen sette meg på flyet som er første etappe på vår lange jule-reise. Jeg har ikke hatt så mye tid til å tenke på den ennå, men jeg vet at det kommer til å bli en helt fantastisk tur.



Nå sitter jeg og venter på Anne Kristin og begynnelsen på en lang dag med Human biologi igjen. Tiden flyr så kanskje klarer jeg å komme meg en tur eller to ut før fredag, kanskje ikke. Helsen er fortsatt helt på trynet, brennkopper og forkjølelse inntakt  - sånn er det nå bare med den saken. Det er det ikke jeg som styrer.




I går hadde jeg en flott dag. Først leste jeg sammen med Anne Kristin i 6 timer. Deretter bar det avgårde til teateret med mamma, pappa og Eirik. Hellemyrsfolket i musikal. Himmel og hav så flinke de er.  3 timer i salen med en liten pause gikk som en røyk. Anbefales på det varmeste hvis du ikke allerede har vært og sett den. Løp og kjøp billetter hvis du får tak i.
Etter forestillingen gikk vi på Cirkus Escalon, tapas og vin. Der har de fått ny meny. Knallbra. Enda en anbefaling hvis du ikke har vært der i det siste. Absolutt verd et besøk!!!
Jeg bekymrer meg også for mangelen på pinnekjøtt i huset. Har bare 4 dager å gjøre det på nå...what to do, what to do..



Uansett - riktig god 2.søndag i advent til deg. Jeg har tent de 2 lysene vi får tid til å tenne :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar