mandag 7. desember 2015

Fantastisk utsikt fra Fløyen i kveld

Etter å ha sittet i nesten hele dag for meg selv og skulle ha lest naturfag til fredag,  men istedenfor har prokrastinert, lest litt, prokrastinert, malt kjøkkenet, lest litt, malt karmen og døren på badet, lest litt så var jammen meg denne dagen også nesten over.  Egentlig har det vært alt for fint vær ute til å sitte inne i, men må man så må man.
Eirik kom plutselig hjem fra jobb,  han disket opp med en lekker middag til oss. Jeg tenkte; Ut på tur aldri sur - er helt sant. Så jeg sendte en sms til Gro - min tur-venninne, hun er alltid klar for tur.

2 glade vandrervenninner strålende lykkelig over å ha nådd dagens målet :-)

For første gang i mitt liv har jeg vært på Fløyen i Bergen en kveldsstund og sett 2 adventslys tent der oppe. Fantastisk utsikt og stemning som det absolutt er verd å bruke litt tid på og få med seg hvis du er i området. 


 Det er verd alt slitet oppover bakkene når dette er noe av det jeg ser på veien. Flombelyst Skansemyr, med utsikt over Bergen sør.
Jeg er 1000% bergenser og synes som alle andre bergensere at Bergen er verdens finest by. I alle fall når det ikke regner. Og jeg mener 1000% :-)

Det gir meg ro i sjel og sinn å ta en sånn kveldstur med en venninne/venn , uansett en jeg er glad i og kan nyte turen med. Så uansett hvor du er i verden, turer ut i naturen er aldri feil!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar