fredag 26. februar 2016

FRA MIN ONKEL ARVID PÅ KRETA

Toalettpapirer her
på Kreta legger vi i kurven
og ikke i dass
Men så er jeg jo litt slurven
eller kan jeg være litt trass?


Det har seg slik at
rørene fra dassen
og ut
har jo alt for liten tut

Papiret setter seg fast som en propp
Og til slutt så er det stopp
Så hamrer det på døren
Har noen luktet odøren?

Det er nabolagets rektumekspert
et rasshøl og en fjert
-Det er dritten deres som har satt seg fast
Og nå har vi hast

Vi må ordne opp i dette no
Det er mange som må på do

-Sorry my friend
Men hva har du
med dette å gjøre?
Det er ikke du
men byen
som eier rørene
Når skal du få det
inn mellom ørene?

-Med all dritten
du har på hjernen
og i baken
kan du absolutt ikke løse saken
Jamreballen luktet
jo lort og jeg erkjenner:
Jeg slo litt fort
men gjort er gjort



 Jeg synes jeg ser både min onkel og Kretas lokale Narvestad i aksjon her. Ønsker dere alle en strålende helg :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar