mandag 26. oktober 2015

God morgen verden - lurer på om jeg vil på.....

God morgen verden - lurer på om jeg vil på.....

Ligger i sengen her og lurer på om jeg vil stå opp enda. I dag er det ingen studier eller jobb. Fikk levert inn oppgaven i går enda fristen for innlevering er ved midnatt i dag. Det er deilig det.
Har 2 avtaler med 2 venninner, så i dag blir den store "turdagen". Ikke så lange turer - med skravling og latter gjør dem helt super.
Så er det dagens frokost. Jeg har kjøpt linfrø - har brukt dem i en uke i frokostblandingen min.Håper virkelig de er så sunne og effektive som det sies - jeg lider litt for helsen om dagen :-)
Det er vel bare å komme i gang - dagen blir ikke bedre enn det vi gjør den til seg. Ha en strålende dag alle sammen.

Dette er spennende - går greit etter en uke men nå skal mengden økes :-)
Linfrø har mange velkjente egenskaper. Det blir brukt i mange ulike behandlinger og to av de mest populære er å rense tykktarmen og forbrenne fett.
VEIENTILHELSE.NO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar