søndag 25. oktober 2015

Jogging for nybegynnere






Sunn frokost med gresk yoghurt, hinning og nøtter.

Ja i dag dere har jeg bestemt meg for at jeg skal løpe til stranden. Må starte i god tid sånn at jeg når et bad før lunch sånn i 2-tiden. Det er tross alt 4 - 5 km dit...

Og skal jeg være helt ærlig - og det skal man, så ser jeg meg selv som Julie Roberts - løpende medlange bein bortover veien. Fantastisk elegant med håret flagrende i en hestehale.
Fullstendig uanstrengt - men må bare innse at det nok ikke vil se helt sånn ut.
Sannheten vil uten tvil være en umiskjennelig likhet med Ole Brumm på syre. Kortpustet, gjennomvåt og i en fargenyanse du aldri har sett før. 
Vannvittig klumpete, bompende - ikke løpende og veldig stedsforvirret....
Men som Ole Brumm sier - alltid like blid.  

Ha en riktig god start på uken alle sammen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar