fredag 6. november 2015

Belønning er viktig!!!

BELØNNING  ER VIKTIG  


Når sofamilen nesten er uovestigelig må jeg friste meg selv med belønninger for god innsats. Dette er en sånn dag. Jeg tror det er merker i parketten etter at jeg slet meg selv etter nakkeskinnet ut døren. Og forunderlig nok - jeg likte uteluften bedre enn inneluften.     


Jeg har gått som et urverk i dag - vel vitende om hva som ventet meg i enden av slitet. Og det var et slit - bratt og tungt. Jeg tror nok jeg hørtes ut som en blåval på land. Godt jeg var alene. Men jeg kom meg opp, stolt som en høne. Veien hjem var lett i forhold til veien bort til Langeskogen.


Jeg gleder meg som et barn for hvert skritt jeg har tatt, det har ført meg nærmere det jeg skal gi meg selv i belønning. Nå går jeg og nyter belønningen. 



GOD HELG - FORDI VI FORTJENER DET!!






7 kommentarer:

  1. Ja visst fortjener du det 😊

    SvarSlett
  2. Ja visst fortjener du det 😊

    SvarSlett
  3. Herlig blogg! Fredrik sier at frisk luft lukter vondt. Men han er min kones sønn altså. Det har han ikke fra meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fantastisk - fortell ham at frisk luft også er vanskelig å bortforklare og setter seg i klærne :-)

      Slett
    2. Dette kaller jeg god pleie og velfortjent for en så flittig turgåer som deg 😊😄

      Slett
    3. Dette kaller jeg god pleie og velfortjent for en så flittig turgåer som deg 😊😄

      Slett
    4. Dette kaller jeg god pleie og velfortjent for en så flittig turgåer som deg 😊😄

      Slett