onsdag 18. november 2015

Trim på Ikea

HANDLETUR TIL IKEA KAN SEES PÅ SOM EKSTREMSPORT

Denne fikk Eirik i presang. Viktig at menn også for blomster av og til :-)

Jeg vet ikke hvordan andre har det i forhold til Ikea, om du overhodet har et forhold til eller tanker om dette gudshuset eller skrekk- kabinettet, alt etter som hvordan man ser det. Det som er helt sikkert er at det er god trim å ta en tur dit. Det er ikke ofte jeg svetter så mye som når jeg begynner på runden i varehuset.
Har du først kommet inn i labyrinten skal det fanden så mye til for å komme ut igjen uten å ha sett hele utstillingen og ikke minst kommet ut med noe unyttig.

For min egen del er det sånn at noen ganger er det ok å dra til Ikea - men som oftest er det en prøvelse. Ikke for det, de har sinnsykt mye der som jeg ikke aner at jeg trenger før jeg ser det.
Min svoger Eystein har et godt uttrykk for når ham ikke skal ha noe der - Å ja da bruker vi bare Ikea - 1000 lappen.... Og det er sant - å ta en runde gjennom varehusets 1.etasje gjør iallefall at jeg alltid kommer ut igjen og har brukt penger på noe jeg ikke skulle ha da jeg dro dit.


Så nå sitter jeg her med en haug med glassboller, en lur ide   - og håper på at jeg får det til. Kommer tilbake til saken. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar