fredag 13. november 2015

Kompakt luksus i en pose

BADEBOMBER OG INGEN TUR 



Mørket er i ferd med å senke seg over byen min, Bergen  - fantastisk turvær - men så - plutselig åpner himmelen seg og regnet plasker ned. "Jeg er reddet" Det blir ingen tur i dag - tiden strekker ikke til. Jeg har noe viktig å gjøre...
Min gode venninne, kollega og medstudent Anne Kristin Moe

Dette er et bilde fra turen vår i går :-)


og jeg har gjort noe jeg tror ingen av oss trodde vi skulle gjøre. Vi har skrevet ferdig og levert inn oppgave 3 i naturfag...fristen er ved midnatt - så vi er ute i god tid :-) Flinke studiner!!! Kjenner virkelig på meg at jeg skal skjemme meg selv bort litt nå ja. Det finnes alltid en god anledning til det.Så resten av dagen skal jeg bare slappe av og ikke ha dårlig samvittighet når jeg gjør noe Sunniva lærte meg i går. 

                      

Hun har introdusert meg for en butikk, lush, jeg ikke visste fantes - med produkter jeg ikke visse jeg hadde behov for - til en pris jeg ikke trodde var mulig - kun fordi jeg fortjener det!!!!

Så nå senker jeg legemet ned i vann - tar et glass vin og ønsler alle sammen rigktig god helg :-)



4 kommentarer:

  1. DET hørtes fantastisk ut. Døtre har ofte gode ideer..vel verdt å lytte til :) God helg..Dere har vært flinke du og Anne Kristin :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg nøt hvert sekund - du må prøve :-)

      Slett
  2. JA, det var kjekt å bli ferdig med oppgaven,Siv. Jeg hadde også meg et bad og et glass vin og merket at kvelden ble koselig og hyggelig,selv om jeg burde vært stup trøtt. Har hatt en super helg :-)

    SvarSlett