tirsdag 3. november 2015

HØSTTUR I REGNVÆR

UT PÅ TUR I ALL SLAGS VÆR.


Jeg har et motto som jeg prøver å leve etter. Jeg prøver å lære meg noe nytt hver dag. Nyttig eller unyttig er ikke så viktig. Jeg har lært mye så langt i livet - mye glemt men det som er viktig for meg tar jeg med meg....tror jeg. En av de viktige tingene jeg har lært og som har vært i hodet mitt siden jeg hørte det er; Sofamilen er den lengste milen som finnes. Vil tro mange har kjent på det mer enn en gang. Det har i allefall jeg. Ikke noe problem å ta på meg tur-tøy og gå ut når solen skinner. Langt verre er det når regnet høljer ned og det er 10 C. Da er sofa-milen drøy.
"Den følelsen" jeg får når ånden vinner over materien kan nesten ikke beskrives. Fantastisk deilig og friskt. Flott om høsten er det også. Så alt i alt - godt for kropp og sinn uansett vær og vind. God tur ut i høstmørke - kanskje du også finner ildfluer :-) 

 




2 kommentarer: