torsdag 12. november 2015

Sosialt turgåing.

KUNSTEN Å PRATE OG PUSTE SAMTIDIG.


I går var jeg i Munkebotten på tur for første gang i mitt liv. Jeg ble invitert med på tur av Erling som er medlem av en tur-gruppe. De går tur på forskjellig steder hver onsdag. Hvilket vær det er ute har ingenting å si for denne gjengen. De går på tur om det er sol eller regn.
Det var en ny og utrolig god opplevelse. Det å være sammen med andre på tur er veldig sosialt - tiden flyr og selv om du synes det er tungt å gå, går det allikevel greit. Litt småprat har alle godt av.
Jeg har mange ganger tidligere sammenlignet meg med Ole Brumm - og gjør det gjerne igjen. Jeg bumper litt bortover stien og er fornøyd og glad for at jeg klarer å gjennomføre turen og overleve.
Det å skulle gå med hodelykt var en ny erfaring. Jeg hadde ikke lykt med meg - så jeg gikk i skinnet fra de andres lys. Når jeg snudde meg og så bakover så gjengen ut som det reneste Lusia - toget. Jeg kunne ikke se menneskene, bare lysene i mørket rundt meg. Dette kan anbefales på det sterkeste hvis du ikke har gjort dette allerede.



GOD TUR I HØSTMØRKET - TA TUREN UT SAMMEN :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar