mandag 9. november 2015

Kallorier i kø - fordi jeg fortjener dem :-)

ETTER DEN SØTE KLØE - KOMMER DEN SURE SVIE!


Det finnes så mange store og små fristelser som gjør livet så uendelig mer verd å leve. Dette er en sånn en eller egentlig to. Jeg må imidlertid påpeke at jeg delte med Eirik og Sunniva. Det gjør det hele litt lettere å innrømme. Kalorier i kø - ryggrad som en kokt spagetti - sinnsykt godt...men her må det trenes jaja - tur må det bli i allefall. Ikke noe tvil om det!!!


/http://www.brodogkorn.no/oppskrifter/bergenske-skillingsboller/



Jeg har ikke sett så store boller i hele mitt liv. Så det er ikke snakk om litt kalorier. Jeg kan ikke annet enn å rette en STOR takk til bakeriet Lie-Nielsen


http://www.bergensentrum.no/butikker/796_lie-nielsen-konditori-strandgaten


for at jeg har gått for livet 2 runder i Langeskogen og Turstien opp i et vanvittig tempo. Ikke nok med det - jeg har også gjort en desperat forsøk på jogging/løping rundt Kristianborgvannet. 




Jeg tror ikke jeg kommer til å være kvitt alle kalloriene denne uken . Men for all del - det er alltid fantastisk å komme seg ut. Vær og klær og alt det der....og sist men ikke minst, som Eirik sier; Det er så godt at det er gøy å bli feit :-)

LYKKE TIL MED HANDEL, BAKING, TUR OG JOGGING!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar