onsdag 11. november 2015

Tur i all slags vær

NY DAG OG NYE MULIGHETER 



Her er resultatet etter gårsdagens prokrastinering - jeg angrer fremdeles.....

Jeg har gått og ventet på den store blåsbortdagen - den som Ole Brum beskriver . Alle meterologer har fortalt meg i dagevis at den skal komme...hmmm..jeg venter ennå jeg. Regnet derimot har de samme meterologene 100 % treffer på. Kan du fatte og begripe at det er mulig å slippe ned så mye vann fra himmelen i ett sammenhengende stort plask? Jeg forstår det ikke selv om jeg er ekte bergenser. 



I dag har første tur ut igjen gått til Langeskogen, sammen med Lise. Det ble en flott tur, området har flotte turstier som er lyst-satt, så det kan brukes hele døgnet. Her ligger nydelige Langegården med alle sine frittgående høner og andre dyr. Balsam for kropp og sjel. Alt etter form, humør og fart får du den treningen og intensiteten du selv legger opp til selv.

Vi bygger ny garasje - snekkeren spurte om det var jeg som bestilte alt regnet..alt man skal nå blie mistenkt for. Men - jeg har sagt at jeg ikke bryr meg og kjøpt nytt treningstøy - så da er det nok min feil ja :-)


Nå er jeg på farten igjen - denne gangen sammen med Erling - skal gå i Munkebotten for første gang i mitt liv. Gleder meg :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar