søndag 8. november 2015

FARSDAGSTUR

FARSDAG OG TUR

I dag er det farsdag men her i huset er det også søndag og en ny turdag. Og tenk at i dag av alle dager fikk jeg velge om jeg ville gå på Ulriken eller Løvstakken. Jeg valgte Løvstakken. Det er den lengste turen men også den fineste.
På vår vei oppover fjellsiden møtte vi disse to kjekke ungdommene - på sykkel på vei ned fra toppen. Og jeg som sliter med å holde meg på beina. Har ingeting å tilføye annet enn - dødsimponert!!!!


Vi vandret med freidig mot toppen på 477 moh og kjente at dette ble både vindfult og kaldt. Godt Eirik fikk ny fleecejakke til farsdag. I Bergen regner det som kjent en del, så gjørmete var det også. Kan ikke annet enn å innrømme at jeg er veldig stolt over å ha kommet meg uskadd både opp og ned. Som Eirik sier; Pass på lårhalsene Frue :-)


Belønningen for godt utført tur i dag sørget Eirik for da vi kom hjem. Torsk med egge - og løksmør. Jeg er veldig fornøyd med å ha en mann som er så mye flinkere enn meg til å lage mat!


Denne oppskriften ser  heller ikke så dum ut. Lykke til. Og sist men ikke minst - jeg håper du har hatt en like flott tur som jeg i dag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar