torsdag 26. november 2015

TUR 2 FOR DAGEN.

Jeg har nok sittet i sofaen lenge nok - for nå kommer Erling og henter meg til en kveldstur. Jeg skal på tur med Turgruppen han er med i. De er kjempesosial og inkluderende. Det er virkelig stas å gå sammen med denne gjengen.

Turen skal gå på/ved Golfbanen i. Hvilken golfbane vet jeg ikke og om det er stier eller asfalt eller hva det nå er, blir spennende å se... Jeg gleder meg til å se og oppleve noe nytt.  Det er aldri feil å si ja til å gå ut en tur. Aldri!! 


Turen ble helt fantastisk men kort. Nydelig månelyst det meste av veien. Hodlykter måtte allikevel til. Her er ingen opplyste veier.
Det var vått - noen steder oversvømmet andre steder - speilblank is - og ikke minst - en gangbro som delvis var isbelagt og delvis lå under vann. Ikke et øyeblikks uoppmerksomhet var mulig og ikke et kjedelig øyeblikk.
Så har jeg opplevd det også.

Uansett hvor turen går synes jeg det er det deilig å være ut. Jeg har alt i alt kommet til at alle værtyper har sin sjarm. Så nå skal det mye til for å ta fra meg min nyvunnete turglede. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar