lørdag 7. november 2015

Om Frank Lervåg og litt til


MOVEMBER

Jeg kjenner en utrolig kul type - Han heter Frank Lervåg. Frank har hatt kreft - har lagt i koma - og kommet tilbake til livet. Han er også en en av dem som gir et ansikt til Movember.no Kampanjen har fokus på prostatakreft hos hos menn og han er med på å samle inn penger til forskning på kreft.  Han er et av mine store forbilder. Hans pågangsmot og treningsiver inspirer meg enormt. Takk Frank for at du lar meg dele.


I fjor samlet Frank inn 25.000 + da lovet han å farge barten rosa. Ikke særlig stilig men veldig tøft spør du meg :-)

Frank sier:
Trening er viktig. Min restitusjon. Like etter cellegiften brukte jeg 1.5 time opp Lydaren. Traff en kar på topprn som hadde løpt opp Skålevik på 26 minutter. Det ble mitt mål. Min rekord nå er 27.05. Fem sekunder fra 26 - tallet. 



Her er Frank akkurat ferdig med 7- fjellsturen. Dette står det respekt av!!!


Jeg kjenner at dette vil jeg også oppleve. Sinnsykt bra, Frank!

Årets NO.MOVEMBER.COM er godt i gang - det er Frank også - med innsamlig av penger. Hvis han når årets mål - 50.000 kr. skal ham tatovere på seg en bart som hans barnebarn Mia har tegnet. Hvor kult er ikke det????  (Tatoveringen kommer nok på plass men forhåpentligvis ikke under nesen. Har du lyst å bidra, klikk deg inn på linken over, klikk på Engasjer deg og skriv inn Frank Lervåg.


Jeg ønsker Frank lykke til både med målene sine og videre trening. Og Frank - fortsett å motivere - det betyr så uendelig mye for mange :-)



2 kommentarer:

  1. Du er herlig Siv! Tusen takk! Litt flau nå...��

    SvarSlett
  2. Ja ja..Han må bite i det sure eple og tatovere seg..I dag kom donasjon fra Nettpartner hvor han jobber..resten ordnet en kollega :) Frank grøsser (men er veldig fornøyd med resultatet)..og jeg ler.. 50 400..ikke værst det på en mnd.

    SvarSlett