torsdag 26. november 2015

INNE-TRENING FØR UTE-TRENING

                                                                               Fitness1 på Landås er et veldig greit sted - jeg hadde bare glemt det.

Jeg startet dagen grytidlig for å gå på trening inne. Jeg plukket opp Helle kl.07.40 og avgårde til Fitness1 på Landås. Det er en utrolig fin start på dagen - men huff så lenge siden. Det var et slit å løfte vekter, nedtrekk mm i dag, samtidig som jeg kom på hvor utrolig gøy jeg synes det er. Jeg hadde helt glemt det. Mage, rumpe og lår har fått gjennomgå. Det kommer til å bli noen onde dager fremover...
Men nå må her trenes - snart begynner nedtellingen til ferie og bikini-sesongen er i gang igjen. Hjelpe meg  :-)
Turene mine ut, opp og bort har helt takk vekk fokus fra styrketrening. Men nå blir det som Ole Brumm sier : Ja takk - begge deler.

Jeg dro videre fra trening til dagens morgentur med Anne. Vi vandret med freidig mot inn i Hordnesskogen...å Hildrande du og Herre Moses på tøfler...Der var det glatt der. Speilblank is så langt øye rakk - men som de 2 stabeisene vi er gikk vi på med krum 
rygg

Mine flotte nye Icebugs - men akk så ubrukt.

Jeg har kjøpt meg flotte nye tursko med pigger etter forslag fra Knut Helge. Jeg må vel bare uten videre innrømme at jeg er rimelig blond. Jeg kan ikke komme på en bedre dag å ta dem i bruk på enn i dag - men som de fleste vet - det er alltid lett å være etterpåklok. Sjekk ut linken under hvis du vil vite mer.


Det vittigste av alt på turen i dag var da Anne og jeg møtte på 2 søster, Ruth (78) og Sigrid (77). Damen stoppet og snakket og gav oss to "ungdommer" gode råd om hvor vi skulle gå for ikke å falle :-) Ta den igjen du og "mal an grønn"!! Jeg ler meg fillete. Moralen er at man er ikke eldre enn man føler seg - I dag på det tidspunktet følte jeg meg som 90-åring ++


Ruth på 78 var helt henrykt da vi ba om å få ta et bilde sammen med dem. Hun snudde seg til sin søster og sa; Sigrid, eg trur vi får væra med på sånn selfie. Og som du ser - det fikk de :-) Fantastisk damer - håper vi treffer dem igjen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar