tirsdag 10. november 2015

Prokrastinering er et flott ord.

 PROKRASTINERING ER ET FLOTT ORD.

Det holder jeg på med akkurat nå. Det regner så sinnsykt ute og sofa-milen er uendelig her jeg sitter nå..så da gjør jeg det jeg like absolutt minst her i verden - ringer og får time hos tannlegen. Jeg undrer meg over hvor sprø det egentlig går an å bli...
Det plinget akkurat i telefonen, bare sånn for å gni det inn tenker jeg, jeg har time hos tannlegen kl.15.00.

Sunniva sover enda, hun jobbet til langt på natt, så det trenger hun. Jeg tenker jeg skal overraske henne med noe godt når hun våkner så da blir det sunne frokostlapper. Det er så enkelt å lage at til og med jeg klarer det og jeg har laget min egen vri på dem.

GROVE FROKOSTLAPPER.




INGREDIENSER: 1 røre gir 12 - 14 lapper.

- 3 egg
- 3 - 4 dl kefir
- 1 dl.rug
- 1 dl.sammalt hvetemel
- 2.5 dl Fibra fullkornshvete
- 1 ss.sukker
- 1.5 ts.natron


Smør til steking hvis du vil. Disse lappene kan du spise med syltetøy eller fårepølse - du finner selv ut hva du liker å ha på.

Etter turen i går var jeg tørr på innsiden. Det har jeg ikke vært før. Problemet ligger i for tette klær - så for min del er det ikke regnet som er et problem men at klærne ikke puster.
 Jeg har fått en sinnsykt god jakke av Eirik som jeg virkelig kan anbefale. Den heter GORE og er kjøpt på 




Og sånn så badet vårt ut etter turen i går.
Uansett - hold deg varm og tørr da er tur så mye kjekkere.





Skoene er fra Salomon. De blå/grønne er vanntett - de rosa/rød/gule er ikke. Det fant jeg ut i går. Men jeg var varm på føttene hele turen takket vare Ulvang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar