tirsdag 24. november 2015

JEG HAR SVELGET EN HEL FLOKK KAMELER I KVELD!!!!


Klar til start på parkeringsplassen.

Jeg har alltid sagt at jeg er stolt over å ikke ha gått STOLZEN og at jeg aldri skal gjøre det. I kveld er det ikke lenger sant. Takk til Gro som fikk meg opp og ut av sofaen ... ikke bare ut men hele veien opp til toppen :-) Orgelet har fått luftet seg ..


Helt i bunnen - klar til start ok ingen anelse om hva som venter - takk min skaper!!!


Ja ikke tvil om at navnet kler plassen. Halvveis


2 lykkelige jenter på toppen. I dag kler jeg navnet mitt - STOLT - jeg klarte det :-)

Er vel ikke så usannsynlig at jeg kan bli litt stivbein i morgen. Men så absolutt verd det i så fall!!!!

https://www.google.no/search?q


2 kommentarer:

  1. Jeg som trodde vi var enige om at der skulle vi aldri gå??! Nå er jeg alene mot røkla her! Vet ikke hvor det er en gang!

    SvarSlett
  2. Jeg skal nok ta deg med en mørk og stormfull aften. Du vil elske det :-)

    SvarSlett